Solna tęcza w probówce.

Podczas fizyki w klasach siódmych uczniowie uczyli się określać gęstość substancji w różnych stanach skupienia. Następnym krokiem było wykorzystanie tej umiejętności i obliczenie gęstości czterech przygotowanych przez siebie różnokolorowych roztworów zawierających inną ilość soli. Na podstawie obliczeń uszeregowali te roztwory według malejącej gęstości i stopniowo układali w tęczową wieżę w probówce. Zachęcam do obejrzenia filmiku zawierającego zdjęcia z ich pracy.

K.J.

Szkoła Podstawowa nr 2 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Ireny Szewińskiej w Łomiankach
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.